Povinně zveřejňované informace dle zákona č 106/1999 Sb.
1st International School of Ostrava - mezinárodní gymnázium, s.r.o.
Gregorova 3, 702 00 Ostrava
IČ: 26844401
IZO školy: IZO 150 077 009
Datová schránka - 3qedj5b
Číslo bankovního účtu: 115-576580247/0100
Název a adresa zřizovatele:
Dan Koneval, Statutární zástupce
Čísla telefonů:+420 725 078 334 (ředitel školy)
+420 702 153 023 (zástupce ředitele školy)
+420 723 332 653 (asistentka ředitele školy, administrativa)
www stránky školy:www.is-ostrava.czemailová adresa:info@is-ostrava.czJméno ředitele školy: Mgr. Ivo Helebrant
Jméno zástupce ředitele:Mgr. Táňa Micková
S účinnosti od 1.2.2015 byl do funkce ředitele školy 1st International School of Ostrava – mezinárodní gymnázium, Gregorova 2582/3, 700 20 Ostrava jmenován Mgr. Ivo Helebrant.
Škola je součástí výchovně vzdělávací soustavy a je zařazena do sítě škol a školských zařízení ČR. Hlavní účel zřízení organizace je výchova a vzdělávání žáků a studentů ve vzdělávacích programech.
Nabídka vzdělávacích oborů:
8LETÝ OBOR (ŠVP) - Gymnázium- 79-41-K/81
4LETÝ OBOR (ŠVP) - Gymnázium - 79-41-K/41
Učební plány jsou k nahlédnutí v kanceláři ředitele školy a v záložce dokumenty na webových stránkách školy.
Úřední hodiny v kanceláři školy:
pondělí + středa 9:00 - 15:00 (jinak dle dohody)
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doporučenou poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).
Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
V případě ústní nebo telefonické žádosti poskytne škola žadateli informaci neodkladně, pokud ji má k dispozici. Není-li žadateli na ústní nebo telefonicky podanou žádost informace poskytnuta, anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je potřeba podat žádost písemně.
Informace je poskytnuta žadateli ve lhůtě 15 dnů od jejího podání. Za datum podání se považuje datum doručení žádosti škole. Týká-li se žádost zveřejněné informace, škola sdělí žadateli do 7 dnů, kde a jakým způsobem je možno požadovanou informaci získat. Pokud žadatel na poskytnutí informace trvá, bude mu sdělena ve výše stanovené lhůtě.
Pokud ze žádosti není zřejmé, že směřuje vůči povinné osobě nebo kdo žádost podal, pověřený pracovník ji bez dalšího odloží. Taková žádost není podáním ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. O této skutečnosti uvědomí žadatele do tří dnů od podání žádosti.
Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována nebo je formulována příliš obecně, pověřený pracovník vyzve žadatele ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřený pracovník o odmítnutí žádosti.
Pověřený pracovník je povinen prokazatelně informovat žadatele o prodloužení lhůty a důvodech prodloužení, a to ještě před uplynutím lhůty 15 dnů.
Postup při vyřizování stížností oznámení a podnětů:
Všechny stížnosti je nutné urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit.
Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně.
Musí být prošetřeny všechny body stížnosti, sepsán zápis. Zápis podepíše pracovník provádějící šetření a všichni účastníci řízení.
Stížnosti vyřizují a prošetřují ty útvary organizace, do jejichž působnosti předmět stížnosti náleží.
Stížnosti, které není třeba prošetřovat na místě, musí být vyřízeny do 10 dnů.
Stížnosti, které nelze vyřídit do 10 dnů, musí být vyřízeny do 30 dnů. O důvodech musí být uvědomen stěžovatel do 5 dnů.
Údaje, proti kterým rozhodnutím ředitele školy je přípustné odvolání:
Odvolání je přípustné:
Proti rozhodnutí ředitele školy uvedeným v § 165, odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, v platném znění, ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí.
V případě rozhodnutí o nepřijetí ke studiu na středních školách do 3 dnů od doručení rozhodnutí (§ 60, odst. 19. zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, v platném znění.
Odvolání se podává prostřednictvím školy.
Bližší postup je stanoven zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění.
Sazebník úhrad za poskytování informací
Ředitel školy stanovuje výši úhrad za administrativní úkony spojené s poskytováním informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
Administrativní úkon
|
Jednotka
|
Úhrada
|
Kopie dokumentu do velikosti A4 - jednostranně
|
stránka
|
2,- Kč
|
Kopie dokumentu do velikosti A4 - oboustranně
|
list
|
4,- Kč
|
Kopie dokumentu velikosti A3 - jednostranně
|
stránka
|
4,- Kč
|
Kopie dokumentu velikosti A3 - oboustranně
|
list
|
8,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - jednostranně, jednobarevně
|
stránka
|
2,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - oboustranně, jednobarevně
|
list
|
4,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - jednostranně, vícebarevně
|
stránka
|
8,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - oboustranně, vícebarevně
|
list
|
16,- Kč
|
- opis vysvědčení
|
list
|
100,- Kč
|
Vydání nového omluvného listu
|
list
|
100,- Kč
|
Vyhotovení nové vstupní karty
|
karta
|
150,- Kč
|
Ztráta klíče k šatní skříňce
|
klíč
|
80,- Kč
|
Ztráta klíče ke skříňce na učebnice
|
klíč
|
40,- Kč
|
Vydání stejnopisu, opisu, kopie, fotokopie nebo výpisu z úředních spisů, ze soukromých spisů v úřední úschově, z rejstříků, z registrů, z knih, ze záznamů, z evidencí, z listin nebo z dalšího písemného a obrazového materiálu
|
stránka
|
15,- Kč za první stránku a Kč 5 za každou další i započatou stránku
|
Úhrada nákladů za prováděné administrativní úkony je splatná ve chvíli předávání informací.
Úhradu lze provést v hotovosti do pokladny školy v kanceláři paní Žanety Kubatkové ve 3. poschodí budovy na ulici Gregorova.
Zájemci o informace, je po provedení platby vyhotoven doklad o zaplacení.
Další dokumenty upravující správu chodu školy:
Školní řád
Vnitřní řád
Školní vzdělávací program
Všechny dokumenty jsou k nahlédnutí v kanceláři ředitele školy nebo v záložce dokumenty na webových stránkách školy.
Projekty
V roce 2018 byla škole poskytnuta dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy ve výši 261 000 Kč, a to na podporu rozvoje cizojazyčné výuky. Dotace byla využita na mzdy kvalifikovaných rodilých mluvčích AJ a jazykově kompetentních pedagogů z ČR. Dotace je čerpána v období září 2018 - červen 2019.
V roce 2018 byla škole poskytnuta dotace z MŠMT z rozvojového programu Podpora vzdělávání cizinců ve školách. Vyhodnocení podpořeného projektu je k nahlédnutí zde.