Učební plány jsou k nahlédnutí v kanceláři ředitele školy a v záložce dokumenty na webových stránkách školy.
Úřední hodiny v kanceláři školy:
Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Pověřený pracovník je povinen prokazatelně informovat žadatele o prodloužení lhůty a důvodech prodloužení, a to ještě před uplynutím lhůty 15 dnů.
Postup při vyřizování stížností oznámení a podnětů:
Administrativní úkon
|
Jednotka
|
Úhrada
|
Kopie dokumentu do velikosti A4 - jednostranně
|
stránka
|
2,- Kč
|
Kopie dokumentu do velikosti A4 - oboustranně
|
list
|
4,- Kč
|
Kopie dokumentu velikosti A3 - jednostranně
|
stránka
|
4,- Kč
|
Kopie dokumentu velikosti A3 - oboustranně
|
list
|
8,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - jednostranně, jednobarevně
|
stránka
|
2,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - oboustranně, jednobarevně
|
list
|
4,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - jednostranně, vícebarevně
|
stránka
|
8,- Kč
|
Vytištění dokumentu na tiskárně - oboustranně, vícebarevně
|
list
|
16,- Kč
|
- opis vysvědčení
|
list
|
100,- Kč
|
Vydání nového omluvného listu
|
list
|
100,- Kč
|
Vyhotovení nové ISIC karty
|
karta
|
350,- Kč
|
Prodloužení ISIC karty na další kalendářní rok
|
karta
|
250,- Kč
|
Ztráta klíče k šatní skříňce
|
klíč
|
80,- Kč
|
Ztráta klíče ke skříňce na učebnice
|
klíč
|
40,- Kč
|
Vydání stejnopisu, opisu, kopie, fotokopie nebo výpisu z úředních spisů, ze soukromých spisů v úřední úschově, z rejstříků, z registrů, z knih, ze záznamů, z evidencí, z listin nebo z dalšího písemného a obrazového materiálu
|
stránka
|
15,- Kč za první stránku a Kč 5 za každou další i započatou stránku
|
Všechny dokumenty jsou k nahlédnutí v kanceláři ředitele školy nebo v záložce dokumenty na webových stránkách školy.
Správce, "1st International School of Ostrava - mezinárodní gymnázium, s.r.o." jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ve smyslu čl. 37 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jako "GDPR").
Funkci pověřence pro ochranu osobních pro Správce vykonává společnost jk grant s.r.o., IČ 03098761.
Kontaktními údaji pověřence jsou:
Jméno pověřence: Ing. Jiří Knopp
telefon: +420 776 089 339
email: gdpr@jkgrant.cz
adresa sídla: Ratibořská 1026/169, Opava, 747 05
datová schránka: ew8jfpe
Jednu ze čtyř povinných zkoušek konanou z cizího jazyka nebo jednu ze dvou nepovinných zkoušek konanou z cizího jazyka lze nahradit výsledkem úspěšně vykonané standardizované zkoušky dokládající jazykové kompetence žáka na úrovni B2 nebo úrovni vyšší podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky u tzv. 1. cizího jazyka a na úrovni B1 nebo úrovni vyšší u 2. cizího jazyka jako nepovinnou zkoušku. Žák v takovém případě podává řediteli školy písemnou žádost o nahrazení zkoušky nejpozději do 31. března pro konání maturitní zkoušky v jarním zkušebním období a do 30. června pro konání maturitní zkoušky v podzimním zkušebním období daného školního roku (§ 19 a odst. 3 vyhlášky č. 177/2009 Sb. v platném znění). Součástí žádosti je vždy ověřená kopie dokladu o úspěšném vykonání standardizované jazykové zkoušky. Žák současně předloží řediteli školy originál dokladu (certifikátu) k nahlédnutí.
Nahrazení zkoušky z cizího jazyka